Tour de France 2010

Tour de France 2010
Takımlar, Sporcular ve Formalar

Tour de France 2010

Tour de France 2010
Etap Tanıtımları

Çarşamba, Ekim 21

Ve Hayalimdeki Maç Geldi Çattı !


Ben tribünde olacağım. İnanılmaz bir şey benim için. Oysa aynı gün Fenerbahçem sahada olacak. Kadıköy'de Galatasaray'ı konuk edecek. Bizim kalbimizde dünyanın en büyük derbisi oynanacak. Kalbim tamamen burada Kadıköy'de kalacak. Aynı gün Arjantin'de ise River Plate - Boca Juniors maçı var. Yıllardır bu maçlardan birisine gidebilmek için plan yaptım. Nihayet bu cuma Arjantin'e gidiyorum. Çok düşündüm. Sonunda gitme ortamını oluşturdum ama "ya Kadıköy" dedim. Düşündüm. Ve sonunda Fenerbahçe formamla Boca taraftarlarının arasında olmak için gereken işlemleri yaptım. İlk olarak Arjantin yolculuğumdan caymamak için kombinemi kuzenime verdim. Sonra uçak biletimi aldım. Otel rezervasyonu yapıp ücreti ödedim. Maç için bilet temin ettim. Artık bana tek yol Arjantin. Her şey gönlümce olur inşallah.

7 yorum:

  1. şansa bak aynı saatlerde en güzel iki maç. ikisine de gidemeyen birisi olarak Kadıköy'e gidenleri kıskanıyordum. Al işte Arjantin'e giden varmış ! Kıskanmıyorum tamam, hayırlı yolculuklar kardeş. İki sarı-lacivert galibiyet ile süslenir o gece umarım.

    oBüS

    YanıtlaSil
  2. ben de gitmek istiyorummmmmm. olsun ben de Galatasaray'ı terbiye etmeye giderim.

    YanıtlaSil
  3. güzel bir şans yakalamışsın değerlendirmen mantıklı. burada sonuç belli zaten. bari oradaki havayı yaşa.

    bAQi

    YanıtlaSil
  4. otobüs kaldırsalar biz de gitsek :) ancak tv den izlerim ben. gidebilsem Arjantin'e oradan bir yolunu bulup Küba'ya uzansam. Fenerim nasılsa koyar bu arada cimboma.

    YanıtlaSil
  5. yediğin içtiğin senin olsun arkadaş. maçı ve tribünü anlat bize yeter. iyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
  6. abi kötü maçtı galiba, umarım ortam güzel olmuştur. Kadıköy bildiğin gibiydi hiç bir şey kaçırmadın ;)

    YanıtlaSil