Tour de France 2010

Tour de France 2010
Takımlar, Sporcular ve Formalar

Tour de France 2010

Tour de France 2010
Etap Tanıtımları

Cumartesi, Ekim 10

Yolun Açık Olsun Bosna !



Ramazan bayramını koskorcuk ile beraber Bosna'da geçirmiştik. Çok sevdiğim bir ülkeydi ve bayram süresince sevgim kat kat arttı. Azerbaycan'da görmediğim kadar dostluk gördüm. Hatta iki devlet tek millet sözünün Bosna-Türkiye için daha uygun olduğunu düşündüm. Boşnakların özellikle İstanbul'a bakışını, düşüncelerini öğrendilçe Osmanlı hala yaşıyor demiştim. Kosova, Makedonya, Bosna... Şu an milli futbol takımımızın Belçika maçına bir saat var. Ancak Bosna Hersek artık 2010 Dünya Kupasına katılma yolunda play-off  oynamayı garantiledi. Yolları açık olsun. Bosna halkı fazlasıyla hak ediyor bunu. FT yi bize lider yapan, FT nin yaptığı her hatayı sineye çekenler derin nefes alsın artık.
Haydi Bosna, yolun açık olsun sana dünya kupasında oynamak yakışır. Kalbim ve dualarım sizinle.
Bosna i Hercegovina se cesta otvoriti. Moje srce i moje molitve s vama.

1 yorum:

  1. Aynı şeyleri düşünüyorum.

    Bosna'yı destekliyorum.İnşallah kalırlar kupaya.

    YanıtlaSil