Tour de France 2010

Tour de France 2010
Takımlar, Sporcular ve Formalar

Tour de France 2010

Tour de France 2010
Etap Tanıtımları

Pazar, Ekim 18

Büyük lokma ye, büyük laf konuşma !

Voleybol maçı bitince koskorcuk abi ile konuştum. Voleybol maçının kritiğini yaptık Antep maçına geldi laf ve koskorcuk abi "bak çok havaya girdik, kötü oynuyoruz, Antep maçı Galatasaray maçından daha önemli mutlaka puan almalıyız" dedi. Ben de Fenerbahçelilerin %95 i gibi "abi rahat alırız haftaya 8 puan yaparız" dedim. "İnşallah senin dediğin gibi olur ama futbol bu kadar kötü futbola bu kadar uzun galibiyet izni vermez" dedi. 75.dakikada mesaj atmış "bu maçı kaybederiz, takım berbat oynuyor ve Daum çok yanlış müdahale ediyor! " yazmış. Demek futbolu bilmek, tecrübe sahibi olmak dedikleri buymuş. Çok kötü oldu bu. Haftaya mutlaka puanla kapamak gerekiyor. Yoksa liderliği bile kaybedebiliriz. koskorcuk abiyi aradım şimdi "abi Trabzon puan alırsa" dedim... Cevap : "biz kaybedince o kan kardeşler maçın sonucunu tayin eder, önce G.Saray kaybetse biz sonra oynasak emin ol yine durum değişmez puan kaybederdik" dedi. Abi karamsarlıklara attın beni. Ama galiba haklısın.

1 yorum:

  1. ha hah falcı gibi. ama haklı çıkmış. acaba bu hafta sonu için skor tahmini var mı?

    oBüS

    YanıtlaSil