Tour de France 2010

Tour de France 2010
Takımlar, Sporcular ve Formalar

Tour de France 2010

Tour de France 2010
Etap Tanıtımları

Çarşamba, Ağustos 5

Sahte Yıldız Takana Rakip Değil Hırsız Derler


İki gündür Beşiktaş Jimnastik Kulübü Camiasının ileri gelen gerizekalıları balık hafızalarıyla Süper Kupa Finali eleştirileri yapıyorlar. Ben de oturdum güzel bir yazı döşendim. Sonra okudum biraz ekleme yaptım. İki araştırma da ekledim. Yazı enfes oldu. Okuyacak Jimnastikçi hemen sinir krizine girecekti. Sonra biraz sakinleştim, düşündüm. Tv ekranında Cübbeli Ahmet Hocayı dinledim ve yazıyı sildim. Hırsıza ders vermek bizim neyimize. Kendi af dilesin. Bize ne. Sen göğsüne yalandan bir yıldız nakşettir. Sonra adamım diye dolaş ortada, sağa sola laf at. İngiltere'ye otobüs kaldıran, tek maçlı grupta kaybedilen maçın rövanşını alırız diyen zeka özürlüler topluluğuna denecek bir laf var:

SAHTE YILDIZ TAKMAYA, BENZİNCİ PATLATMAYA, BOŞ KAHVEYİ BASMAYA BENZEMEZ BU... Önce adam olun.

4 yorum:

  1. bırakın şu ezikleri, tek derby var Fenerbahçe-Galatasaray... sıradan takımlarla uğraşmaya değmez. semt takımı onlar takılsınlar semtlerinin kahvesinde.

    YanıtlaSil
  2. Ya bu yıldız işi aslına bakarsanız öyle pek çalıntı falan değil. Hata TFF nin hala ligi 1959 yarı sezonunda başlamış olarak göstermesinde. Yoksa Beşiktaşlılar o iki şampiyonluk konusunda statü itibarıyla haklılar.

    YanıtlaSil
  3. koskorcuk dedi ki...

    nasıl yani? Besiktas o iki sampiyonluk konusunda haklı mı? Neye göre haklılar açıklarsanız seviniriz !

    YanıtlaSil
  4. @oBüS

    yakında bu konuya açıklık getiricem :)

    YanıtlaSil