Tour de France 2010

Tour de France 2010
Takımlar, Sporcular ve Formalar

Tour de France 2010

Tour de France 2010
Etap Tanıtımları

Cuma, Ağustos 28

Ben Yazdım !

Güzel tribünlerinin en güzel mesajı.

Ama anlayacak kapasite var mı karşıda ?!?!
1899 dan bu yana ilk kez Abdülhamitin hafiyeleri görev başında.
Pankartı yapanı ve asanı arıyorlarmış.
Aziz başkan çok kızmış, pankart sahiplerini aratmış stad içinde ama bulamamış.

Padişahım o zaman çok arama ilan ediyorum işte:

BEN YAZDIM,

BEN TAŞIDIM,

BEN SOKTUM STADA,

BEN ASTIM TRİBÜNE !

24 yorum:

  1. Ben de vardım.
    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  2. Oradaydım. Yardım ettim.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  3. Arama başkanım, ben yazdım. Yardım ettim, malzeme sağladım.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  4. Tam stada giderken bir grup gördüm. Kanım ısındı. Aralarına katıldım. Birlikte girdim içeri. Pankartı bir ucundan ben de tuttum. Hepsini alınlarından öptüm. Halkın takımı Fenerbahçedir. Ve halk Fenerbahçesini kendisinden koparmak isteyenlere direniyor diye.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  5. Boyayı ben sattım. Sordum ne için diye? Pankart yazacağız dediler. O zaman dedim benden olsun boya para istemez. Bir zamanlar Fenerbahçe Kulübü paraya en ihtiyacı olduğu dönemde Askerleri, öğrencileri indirimli biletlerle alırdı stada dedim. Bu dönemin halktan ve tarihten kopuk yöneticileri bilmezler ama biz Fenerbahçemizin tarihini biliriz,dedim. Yardım ettim hepsine seve seve.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  6. Hababam sınıfı artık maça gidemiyor. Ben hababamla büyüdüm. Onlarla daha bir Fenerbahçeli oldum. Koştum stada bir baktım Zeki Rıza orada, Necip ve Ayetullah beylerle çocuklara siper olmuş yürüyorlar. Kulaksız yanındaki Ziya Beye dönmüş "işte bu çocuklar" diyor. Dalaklı Hüseyin gülerek çocuklara sesleniyordu "Ya ya ya şa şa şa Fenerbahçe çok yaşa"... Hintli Asaf "gururlandırdınız bizi çocuklar, Fenerbahçe halktır" diyordu. Dayanamadım. Girdim çocukların koluna. Omuz verdim sonuna kadar haklı isyanlarına. Ben de vardım orada, beni de ara başkan.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  7. Maldonado fikri verdi, Josico boyayı, Aragones bezi, Figerde içeri soktu. Pankartı değil havaya giden paraları ara sen başkanım.

    Ben de oraya gittim. Pankartın yazımından aslımasına her aşamada yardım ettim.
    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  8. Hayır hayır ben yaptım.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    yellow canary

    YanıtlaSil
  9. otobüs durağında gördüm "Fenerbahçe Halk Demektir, 55 Halt Etmektir" yazıyordu. Ulan dedim ben de bir şey yapmalıyım. Bu pankartı yaptım.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    cino19.07

    YanıtlaSil
  10. Başkan mı arıyormuş? Tanımadığım bir numara 2 gundur caldırıp duruyor. Demek ki başkanmış.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    fanfaron

    YanıtlaSil
  11. Sağolun arkadaşlar herkes bu gururu sahiplenmiş.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  12. Pankartı tutan iki kişi tespit edilip kombineleri iptal edilmiş sanırım. Doğruysa eğer, böyle bir faşizanlık olamaz...

    Fenerbahçe halktır ulan...

    YanıtlaSil
  13. Kombine iptali doğruysa eğer
    Aziz Yıldırım = Hitler demektir.
    Halk düşmanı, taraftar düşmanı ne dersen de.

    Benim kombinemi de iptal et.

    BEN ASTIM PANKARTI

    YanıtlaSil
  14. BEN YAPTIM, BEN ASTIM

    Gel beni yakala başkan, iptal et kombinemi. Hatta nüfus cüzdanımı al, içeri attır beni. Padişah sensin nasılsa, ne yapsan uyar bize. Ama bir gün çıkar Mustafa Kemaller, gömerler saltanatını tarihe. Bu dünya sana kalmaz padişahım.

    staed

    YanıtlaSil
  15. Bu devirde kimse sultan değil...
    Yakalasan ne olacak? Kombinesini iptal ettirsen ne olacak? Sen halk düşmanı, taraftar düşmanısın! Bu gerçeği ne değiştirecek?? Endüstriyel futbolun efendisi St.Yıldırım. Çok böbürlenme haramilerin saltanatı mutlaka çöker.

    BEN ASTIM PANKARTI
    hadi gel bul, iptal et kombinemi

    FBalad

    YanıtlaSil
  16. BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIN TRİBÜNE !

    not: galatasaraylıyım; fernerbahçe taraftarını bu konuda sonuna kadar destekliyorum.

    YanıtlaSil
  17. Hayır Hayır.. hepsi yalan..
    bir Galatasaraylı olarak ben yazdım pankartı, ben astım pankartı St. Yıldırım.. Hepsi sizi içten bölmek içindi.. Bunu da GSlilerden bil..

    YanıtlaSil
  18. Galatasaraylıyım lakin ;

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  19. Aziz bey şaşırmış. Kendisini eleştirilemez, kusursuz, tanrısal sanıyor. Bu kadar harika bir serzenişi polisiye bir olaya dönüştürmüş. Gündem saptırmak, taraftarla uğraşmaktan başka işi gücü kalmamış. Havalara giden milyon dolar tazminatları gariban işçi, memur, öğrencinin tribününden %25 zamla çıkarmaya çalışıyor. Tayyip beyden farkı yok. Yeni çağ faşistleri. Hitlere benzetilmiş bir çok forumda. Bir çok ortak yanı var evet... Ama Hitler bile bu pankartı alkışlardı.

    Gel benim kombinemi, kulüp üyeliğimi, Fenerbahçe sevgimi iptal et.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  20. Boş yere kimseyi aramasın başkan ve stadın müdürü. Ben yaptım.

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  21. Çok fazla ses çıkıyor. Pankartlar basında yer buluyor. İstanbulda toplu ulaşım durakları, araçları sticker dolu. Aziz Yıldırım dayanamaz daha fazla ve 100 TL yapar kale arkalarını. Her maç 5000 bileti Anadolu Fenerbahçe derneklerine verir otobüslerle adam toplar.

    Pankartı alkışladım. Geçen maç açılanı da alkışlamıştım. Ancak sticker yapıştırdım bir kaç yere.

    YanıtlaSil
  22. Migros boş. sion maçı boş, bu akşam daha boş. yarın daha fazla boşalacak.

    Zorlama beni başkanım kaldırımları boyarım. Duvarlara yazarım.

    YanıtlaSil
  23. Kara Murat benim !

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil
  24. Hayır hayır ben yazdım bennnn!

    BEN YAZDIM,
    BEN TAŞIDIM,
    BEN SOKTUM STADA,
    BEN ASTIM TRİBÜNE !

    YanıtlaSil