Tour de France 2010

Tour de France 2010
Takımlar, Sporcular ve Formalar

Tour de France 2010

Tour de France 2010
Etap Tanıtımları

Pazar, Ağustos 9

Bir Pazar Sabahı


Bir pazar sabahı sokakta çalışma yapan belediye taşeronu sayesinde 9 da uyanmak zorunda kalırsanız ne yaparsınız? Ben kahvaltı yaptım. Gidip gazeteleri aldım. Tv karşısına geçtim digital platformda bulunan 102 kanalı sırayla 3 kez gezdim. Nihayetinde Fashion TV de karar kılıp gazeteleri okumaya başladım. Ülkenin hali hiç iç açıcı değil galiba. Ben öyle anladım gazetelerden. Spor sayfaları aynı rezillikte devam ediyor. Hala her takıma 2 yabancı 1 yerli transferi devam ediyor. Sivas Bilica'yı çok arıyormuş, biz de sahada arıyoruz kendisini... Trabzon iyi yoldaymış. Beşiktaş için önemli olan nasıl başladığı değil nasıl bitireceğiymiş. 10,5 numara mı 10 numara mı? Galatasaray çöl sıcağında Fenerbahçe akşam serinliğinde oynayacakmış. Ama Denizlide hava sıcaklığı maç saatinde 30 derecenin üstünde bekleniyor. Serinliğe gel. Ulan dedim tarih dışında değişen bir şey yok basında hep aynı hep aynı. Bari FB Tv açıp ona bakayım bu enfes pazar sabahı. Taraftar kart yalanları, Sion başkanının ödünün koptuğu haberleri falan fişmekan. Farkı yok yani diğer basından. Tam kapatıcam Denizli'ye bağlanıp muhabirden son durumu istediler. Muhabir arkadaşın anlattıkları madde madde:
1- Önemli olan lige nasıl başlandığı değil, ligin nasıl bitirildiği.
2- Oyuncular geçmiş yıl sonuçları ve istatistiklerle hiç ilgilenmiyor. Onlar o zamanı yansıtır. Önemli olan bu 90 dakika. Kimse geçmişle, istatistiki bilgiyle ilgilenmiyor.
3- Hava sıcaklığı 35 derece civarında olacak ve oyuncularımızı mutlaka etkileyecek.
4- Edu ve Özer dışında önemli eksiğimiz yok.

Haydaaa ne işin var çaydaaa
1- Sabah gazetede Yıldırım Demirören'in divandaki konuşmasını okuduğunu belli etme muhabir kardeş. Ayrıca o lafı en son söylecek takım biziz. Bu başkan ve bu hoca ile bu rakibe karşı ve o sahada 2006 da nasıl bitirdik ligi biliriz.
2- Bu muhabir arkadaş takımın geçen seneye kadar istatistikçisi Önder Özen ile her hafta FBTV de istatistik üzerine bir program yapmıyor muydu? FBTV de maçlarımızdan önce ve sonra işimize gelen günden başlayan istatistik bilgileri dışında bir haber var mı?
3- Bizim kalede güneş var onlar tarafı klimalı mı? Antep ve Galatasaray ne yapsın?
4- Edu ve Özer bu sezon hiç görev almadı nasıl önemli eksik olurlar?!? Eksikler mi, fazlalar mı oynadıktan sonra belli olur!

veeee
5- Belediye senin taaa a.q. pazar sabahı hayatımı kararttın. En iyisi havuza gidim ben. Kitap okur sosyalleşirim.

1 yorum:

  1. sabah , atv ikilisi nasıl yandaş ise bizim fbtv de aziz başkana yandaş spora ve dünyaya uzak :)

    YanıtlaSil